Nabízíme

 Nabízíme vám podporu odborníků, kteří transformací provedli více než 40 zařízení.

Podpora transformace ústavního zařízení

od transformačního plánu po vytvoření nových služeb a přechod uživatelů do běžného prostředí

Podporujeme vedení transformujících se organizací:

  • Vytvoření transformačního plánu: metodické vedení transformačního týmu, konzultace a připomínkování dokumentů.
  • Podpora při realizaci transformačního plánu, zejména při nastavení nových služeb bydlení tak, aby odpovídaly potřebám klientů a byly finančně a personálně efektivní
  • Supervize pro vedoucí pracovníky.
  • Podpora vyjednávání změny s opatrovníky, pracovníky, zadavateli, obcemi…
  • Akreditované kurzy:
    • Komunikace s veřejností při transformaci
    • Efektivní vedení výběrových pohovorů
    • Řízení transformace
  • Konzultace a workshopy na míru podle potřeb organizace.

Posilujeme pracovníky přímé péče:

  • Zavádění metod práce (konzultace, podpora při tvorbě metodik, školení pracovníků).
  • Supervize.
  • Akreditované kurzy:
    • Kurz pro pracovníky v přímé péči podporující začlenění do běžného života
    • Vyhodnocování potřeb dospělých uživatelů
    • Evaluace vyhodnocení potřeb dospělých uživatelů
    • Vyhodnocování potřeb dětských uživatelů v praxi
    • Úvod do transformace pro pracovníky v přímé péči
    • Standardy kvality v praxi transformace
    • Připravujeme: Kvalifikační kurz pro pracovníky v sociálních službách
  • Konzultace a workshopy na míru podle potřeb pracovníků.

Pomáháme odstraňovat závislost klientů na ústavní službě:

  • Účast při individuálním plánování a vyhodnocování změny: nezávislá osoba hájící zájmy klienta.
  • Konzultace k podpoře rozhodování, řešení rizikových oblastí a rozvoji sociálních dovedností.
  • Vedení případových konferencí.

Podpora komunitního fungování nově zřizovaných služeb

prevence přenášení ústavních prvků do komunitních služeb a jejich účelné řízení

  • Hodnocení sociální služby. Podporuje klienta v běžném životě? Vyhýbá se ústavnímu režimu fungování? Odpovídá její personální a procesní nastavení potřebám klientů?
  • Účelné nastavení služeb. Vědí pracovníci, jaký je účel služby? Umí služba prodat navenek svoje výhody pro uživatele? Věnuje svou energii účelně klientům, nebo zbytným činnostem?

Zjistěte více o možnostech jednorázové nebo dlouhodobé podpory transformace vašeho zařízení: 739 548 444   info@podporatransformace.cz